Study Of Our Subscriber Base Demonstrates Salsa Magazine Readers are Highlty Educated

Salsa Magazine Managing Editor Luis Chaluisan’s ReverbNation Page Newsletter Reaches 7,267 International Musicians and 3,717 Facebook Fans http://www.reverbnation.com/luischaluisan
Jefe de Redacción de Salsa Magazine L.f. Chaluisan Batlle’s ReverbNation Página alcanza 7.267 músicos internacionales y 3717 Facebook Fans http://www.reverbnation.com/luischaluisan

Image

Study Of Our Subscriber Base Demonstrates Salsa Magazine Readers are Highly Educated https://www.facebook.com/groups/salsamagazine/
College Grad+: 71% of Salsa Magazine DMA adults with a college degree have engaged with at least one of our products. This educated audience is drawn to News, WEPAwebTV and Salsa Magazine Community News.

Some College: 69% of Salsa Magazine DMA adults with a college education have engaged with at least one of our products.

Ages 21-34: 63% of 21-34 year olds in the Salsa Magazine DMA have engaged with at least one of our products. We get their attention via the media outlets they prefer: events, social networking, mobile and lifestyle information for socially and environmentally conscious trendsetters.

Ages 25-54: We reach adults aged 25-54 in the Salsa Magazine DMA every week. They count on us for news as it happens, as well as diverse coverage of the Salsa lifestyle: fashion, food, travel and entertaining.

Ages 35+: Adults 35+ are consumers with buying power. Salsa Magazine now reaches 3482 of them weekly, and our combined portfolio of integrated products reaches as many as 7000.

Men: 63% of men in the Salsa Magazine DMA have engaged with at least one of our products. They enjoy the Business, Sports and Main News reports and are 31% more likely to visit Salsa Magazine exclusively

Women: 65% of women in the Salsa Magazine DMA have engaged with at least one of our products. Popular products include the Image, Health, Food and Calendar reports.

Latino: 62% of Salsa Magazine DMA Latinos have engaged with at least one of our products. Popular products include the News, Weekend and Local Values.

Has Kids: 60% of these people have engaged with at least one of our products. Families enjoy the Arts reports and signature events like Festivals of Books and Movies.

Estudio De Miembros Demuestra Suscriptores de Salsa Magazine Son Muy Educados https://www.facebook.com/groups/salsamagazine/
Graduado de la universidad: +71 % de los adultos Salsa Magazine DMA con un título universitario se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados . Esta audiencia educada se señala a la sección de Noticias, WEPAwebTV y Salsa Magazine “Noticias de la comunidad”

Algo de universidad: 69% de los adultos LA DMA con una educación universitaria se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados .

Edad 21-34: 63 % de 21 a 34 años de edad en Salsa Magazine DMA se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados . Recibimos su atención a través de los medios de comunicación que prefieren : eventos , redes sociales , móviles y un noticias bilingue semanal para el estilo de vida social y ambientalmente conscientes .

Edad 25-54: Llegamos a los adultos de 25-54 años de edad en la en Salsa Magazine DMA cada semana . Ellos cuentan con nosotros para noticias cuando suceden , así como diversa cobertura de la forma de vida de la salsa : moda, alimentación , viajes y entretenimiento.

Edad 35 +: Adultos 35 + son consumidores con poder adquisitivo. en Salsa Magazinellega a 5.600 de ellos por semana, y nuestra cartera combinada de productos destacados destacados integrados alcanza tantos como 7000.

Hombres: 63 % de los hombres en la en Salsa Magazine DMA se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados . Gozan de los negocios, deportes y noticias Principal secciones , y son 31 % más propensos a visitar en Salsa Magazineexclusivamente

Mujeres: 65 % de las mujeres en la en Salsa Magazine DMA se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados . productos destacados destacados populares incluyen la Imagen, Salud , Alimentación y secciones de Eventos.

Latino: el 62% de los latinos en Salsa Magazine DMA se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados .

Ha Niños 60 % de estas personas se han involucrado con al menos uno de nuestros productos destacados . Las familias disfrutan de la sección de Artes y eventos exclusivos, como los Festivales de libros y películas.

Image

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s