Luis Chaluisan Salsa Magazine 6,000+ members A National Movement To Enlighten and Inform

Luis Chaluisan Salsa Magazine 6,000+ members A National Movement To Enlighten and Inform https://www.facebook.com/groups/salsamagazine/ THE FACE OF THE SECOND MAJORITY IN THE UNITED STATES
Image
The greatest weapons we have as Latinos are reading, writing and information. What we have discovered is that the greatest concern among “Salsa Magazine” members is managing the amount of information you receive. Our members are inundated with information, from our coalition and thousands of other sources. So the challenge for us is making sure that we are communicating just the right amount and type of information to our members. And how do we do that? With data. The promise of good data management is that we can communicate with our members in a way that is highly relevant and highly valuable to them. We do this by understanding who you are, what your interests and needs are, and how you like to consume information. This means collecting and analyzing key data about our members, such as how long you’ve been a member, what your areas of interest and speciality are, how you are consuming information from us (e.g., via the web, via email, via Twitter, ReveerbNation via print), and what content we have that may be relevant to you. Managing all of this information can be tricky. It requires good technology and also good processes. Once we started targeting our communications to members (i.e., sending you what is relevant to you), we have seen an appreciation of the value we are providing. El Extreme Luis Chaluisan

LA CARA DE LA SEGUNDA MAYORIA EN LOS ESTADOS UNIDOS Las mejores armas que tenemos como Latinos son la lectura, la escritura y la información. Lo que hemos descubierto es que la mayor preocupación entre los miembros de ” Salsa Magazine” es la gestión de la cantidad de información que reciben. Nuestros miembros están inundados con información, desde nuestra coalición y miles de otras fuentes. Así que el reto para nosotros es asegurarse de que nos estamos comunicando la cantidad exacta y el tipo de información a nuestros miembros . ¿Y cómo hacemos eso ? Con los datos .
La promesa de la buena gestión de los datos es que podemos comunicarnos con nuestros miembros de una manera que es muy relevante y de gran valor para ustedes. Hacemos esto mediante la comprensión de quiénes son, cuáles son sus intereses y necesidades, y cómo les gusta consumir información. Esto significa recoger y analizar datos acerca de nuestros miembros, como cuánto tiempo han estado miembro , cuáles son sus áreas de interés y especialidad, cómo están consumiendo información de nostros (por ejemplo , a través de la web, por correo electrónico, a través de Twitter, ReverbNation a través de impresión) , y lo que el contenido que tenemos puede ser relevante para ustedes..
La gestión de toda esta información puede ser complicado. Se requiere una buena tecnología y también buenos procesos. Una vez que empezamos la orientación de nuestras comunicaciones a los miembros (es decir , el envío de lo que es importante para usted ), hemos visto una apreciación del valor que estamos ofreciendo .
L.f. Chaluisan Batlle Federico Chaluisan Salsamagazine.com 2014 Recognition Awards Mayaguez Rocker Roller Rican WEPAwebTV Roughrican Productions WEPAwebTV – New Edge Theater

— with Maria Hernandez and 3 others at El Extreme Luis Chaluisan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s